Strona główna | PrzeglądBadania rynku Galeco

Badania rynku Galeco




Galeco przeprowadziła badanie rynku wśród bezpośrednich odbiorców swojej oferty – dekarzy. Jego celem było poznanie opinii o najpopularniejszym systemie orynnowania wykonanym z  PVC, a także pomoc w ocenie, jak sprawdza się on w ich pracy. Wyniki sondy okazały się bardziej niż zadowalające.

Fot. Galeco

Najlepiej znanym systemem orynnowania w ofercie firmy wśród wszystkich pytanych dekarzy okazał się Galeco PVC. Większość respondentów poleca go inwestorom budów ze względu na wysoką jakość wykonania i montażu. Badani uplasowali ten system w pierwszej trójce producentów orynnowania na rynku.

Wśród zalet wymieniali m.in. kompletność rozwiązań, czyli system złączek pozwalających rynnie na odpowiednią pracę przy zmianie temperatury i nieproblematyczny montaż. Taka ocena bardzo nas cieszy – mówi Anna Góral, specjalista ds. marketingu w Galeco. – Dokładamy wszelkich starań, by nasze produkty spełniały wymagania wszystkich użytkowników. Dlatego będziemy wciąż doskonalić naszą ofertę, bo tak dobra rekomendacja każe nam nieustannie pracować nad naszym portfolio i tym samym utrzymać się w pierwszej trójce najważniejszych graczy na rynku.

Potwierdzeniem tych opinii są wyniki drugiej części badania. Zapytani o ostatni kontakt z produktami marki Galeco, respondenci w większości odpowiedzieli, że montowali systemy orynnowania w ciągu ostatniego kwartału, z czego trzy osoby pracowały z nim w tygodniu poprzedzającym badanie. Potwierdza to, że Galeco PVC to znany i często wybierany produkt przez dekarzy, chwalony za niezawodność i polecany aż przez 89% użytkowników. Jedynie 11% miało zastrzeżenia, ale i tak obok tak niskiej liczby firma nie przeszła obojętnie i wzięła do serca wszelkie uwagi. Uważnie wsłuchujemy się w potrzeby rynku – mówi Anna Góral z Galeco – Jeśli tylko pojawiają się jakieś uwagi lub negatywne zastrzeżenia ze strony klientów co do naszych produktów, reagujemy od razu.

Galeco uważnie słucha napływających z rynku opinii o jej produktach. Wyniki przeprowadzonego badania są dla niej bardzo ważne, dlatego natychmiast po ich otrzymaniu zaczęła pracować nad ulepszeniem swojego portfolio i związanych z jego promocją działań. Pierwszym krokiem było położenie przez firmę większego nacisku na zwiększanie świadomości dekarzy, inwestorów i hurtowników na temat używanych przez nich produktów i wiedzy o innych dostępnych na rynku. W ramach tych działań znalazły się m.in.: materiały edukacyjne w postaci katalogów informacyjnych i pakiet assistance – gwarancja dostarczenia brakujących części w ciągu 24 godzin od chwili kupna produktu. Najważniejsza w tym wszystkim jest jednak organizacja szkoleń i osobistych spotkań przedstawicieli firmy z jej bezpośrednimi klientami.

Źródło: Dachy, nr 9 (201) 2016
DODAJ KOMENTARZ
Wymagane: Zaloguj się aby dodać komentarz > Zaloguj się